יום שבת, 14 באפריל 2012

יבוא אישי לבית מסין - בחירת איש מקצוע

היום אני חולקת אתכם מאמר חדש שפרסמתי ברשת, המתמקד בחשיבות בחירת מלווה מקצועי ליבוא אישי לבית מסין.

מעוניינים לחסוך עלויות גבוהות מאוד בגמר בית חדש או בית לשיפוץ על ידי יבוא אישי מסין ? אולי תתעניינו בטיפים שגיבשתי במיוחד עבורכם.

אם אתם מתכננים בית חלומות ולא רוצים להתפשר על רמת גימור הבית ושוקלים לבחור הכל בנסיעה אחת על ידי יבוא אישי מסין; אתם עשויים לחסוך עד 50% מהוצאות בניית הבית. אבל לא מדובר על נסיעת יבוא של ביגוד ואפילו תכשיטים. יבוא אישי לבית מסין חייב להיעשות בליווי גורם מקצועי שינחה אתכם בכל השלבים.
במאמר שכתבתי אני מדגישה על מה חשוב להקפיד, על מה אפשר לוותר ועל מה אסור להתפשר.

חשוב לזכור : בית לא בונים לבד ולכן בחירת איש מקצוע רציני ואמין שיבצע ליווי ופיקוח אדריכלי על כל המוצרים שתבחרו מסין הוא חלק חיוני בתהליך.
לפניכם עיקרי המאמר איך בוחרים ליווי מקצועי ליבוא אישי לגמר בית מסין

1. התמקד בגורם בעל רקע מקצועי בתחום העיצוב ו/או האדריכלות
השירות שתקבלו צריך לכלול תכנון מפורט, התאמה לסגנוננכם, הבנת הרצונות והדרישות תכנוניות בביתכם וכמובן - פיקוח ובקרה אדריכלית על כל המוצרים שהזמנתם לאחר שאתם חוזרים לישראל.

2. העדיפו איש / אשת מקצוע בעלי ניסיון מעשי ביבוא מסין
חשוב שתסמכו על אדם המכיר את הסינים, את המפעלים, מגוון האפשרויות בשטח, היכרות עם המיסוי, הביטוחים וההובלה וכמובן היכולת למקד אתכם בבחירת פריטים, אביזרים ומוצרי גמר שמתאימים לטעם העיצובי שלכם.

3. כימיה עם איש המקצוע
כמו בכל פרויקט המערב השקעה משמעותית, חשוב שתרגישו בנוח ותהיה לכם כימיה טובה עם איש המקצוע שילווה אתכם באופן צמוד בבחירות.

4. חפשו המלצות
אין כמו המלצות. חפשו באינטרנט המלצות כתובות, שאלו את הגורם המקצועי אם ניתן לקבל טלפון של לקוחות אותם ליווה.

5. שאלו לגבי תווי תקן ותווי איכות
המפעלים בסין מייצרים את כל המוצרים הנדרשים לפי סטנדרטיים בינלאומיים. המלווה ידאג לעדכן אתכם מתי נדרש תו תקן ובאיזה תו מחזיק המפעל.

וטיפ חשוב לסיום.
בישראל ישנן חברות אשר מיבאות מסין מוצרים שונים : קוסמטיקה, ביגוד, הנעלה, משחקים לילדים ומה לא. יבוא אישי של מוצרי גמר לבית אינו משחק ילדים ולכן בבואכם לחסוך בהוצאות בניית הבית (או שיפוצו), וודאו שאתם מקבלים שירות כולל הכיל את הפיקוח והליווי האדריכלי שקריטי לתהליך.

מעוניינים לנסוע לסין כדי לחסוך בהוצאות גמר הבניה ?



במאמר הבא אתמקד בנושא יבוא מטבחים מסין. דגשים ונקודות למחשבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה